miércoles, 23 de marzo de 2016


EL MEU ASTEROIDE




Aquí en teniu una de les cançons del Petit Príncep amb la lletra perquè la pogueu cantar: 

Com enyoro el meu asteroide
ja sé que podria ser més gran
o potser molt més important
però per lluny que marxi
és el meu planeta.

Al meu planeta tinc tres volcans i un d’apagat,
les llavors màgiques dels Baobabs
i també tinc, un tresor, la meva rosa
que per mi és i serà la més preciosa.

Com enyoro el meu asteroide
ja sé que podria ser més gran
o potser molt més important
però per lluny que marxi
és el meu planeta.

I no saps quantes tardes m’he assegut aquí,
al meu món sencer, que és tan petit,
i, tot sol, com a única distracció
he contemplat la dolçor de les postes de sol.

Com enyoro el meu asteroide
ja sé que podria ser més gran
o potser molt més important
però per lluny que marxi
és el meu planeta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario